Cessna 172SP

 

Cessna 172SP, OK-ELP, rok výroby 2004.

Celkový nálet od výroby 5300h, motor 180HP s injektorem, méně než 300h od GO provedené v roce 2020.

Vrtule méně než 300h od GO.

Udržovaný letoun od profesionálního provozovatele, interiér v kůži. 

Vybavení : Bendix King KX165A COM/NAV 1 (8,33), KX155A COM/NAV 2 (0,25), KMD550MFD, KLN 94 GPS, KR87 ADF, KN 64 DME, KT 73 S-mode XPDR, 406 MHz ELT, KAP 140 autopilot. 

Letoun bez havárie, v komerčním provozu, CAMO, pravidelně provozován na

betonu. Vždy parkován v soukromém hangáru. Video zde.

Cena 139.000,-€ + DPH

Bellanca 7GCBC

 

Bellanca 7GCBC, OK-DAS, rok výroby 1974, v.č. draku 758-74.

Celkový nálet od výroby 3800h, motor 550h od tovární GO v roce 2012.

Vrtule 150h od GO. STC na MOGAS. Velmi čistý a udržovaný letoun, interiér v červené kůži, LED světlomet.

TRIG 8,33 COM, S mode XPDR, 406 MHz ELT, Intercom PM1200 PS engineering, Garmin G5, zástavba a držáky pro ANR sluchátka  BOSE.

Roční prohlídka platná do 5/2021.

Cena 65.000,-€ vč. DPH od neplátce. (soukromý prodej)

Video zde

HAWKER SEA FURY TMK20

1960 Hawker Sea Fury TMK 20, N62143. Jedná se o legendární stíhací letoun modifikovaný pro rychlostní závody v Renu. Letoun je známý jako Riff Raff. Všechny úpravy jsou vratné do standardního stavu a nejsou strukturální. Instalován je motor Wright R3350 o výkonu 2200HP. Nálet motoru je méně než 50h od GO. Letoun po vlastni ose přeletěl do Evropy a je uskladněn v hangáru s kontrolovaným klimatem. Kategorie EXPERIMENTAL - EXHIBITION. Ostatní detaily na vyžádání.

1968 CESSNA O-2A

1968 Cessna O2A, TTSN 2950h, motory 300h/100h od GO, schválena pro IFR lety, pravděpodobně nejoriginálnější O-2A na světě včetně kompletního radionavigačního vybavení. Po rozsáhlé renovaci v roce 2010. Kompletně zmapovaná vojenská historie (os roku 1970 na základně Ramstein a Wiesbaden v Německu). Velmi mnoho originálního příslušenství a manuálů. 2xVHF COM/NAV, UHF AM COM, UHF FM COM, HSI, GPS, MFD MX20, Traffic Alert System TAS L3 Skywatch, Air Data computer, dual XPDR, 406 MHz ELT. Cena 220.000,- $.

NORTH AMERICAN T-6 / SNJ-5

Airframe has 300h since ground up restoration, TTSN4600h
Engine Pratt & Whitney R-1340-AN-1, 300h SMOH by Covington Engines

 

Garmin GPS 250-L GPS/Comm
Garmin GTX-327 Transponder
Encoder
Quiet Flight Intercom

 

Redline Disc Brakes
Wing Tip Strobe System and Beacons
EBC 102 ELT 
Sky Tractor Oil Filter
Alden Sump Drain Kit
Steerable Tailwheel Kit

 

Regularly flying plane
Annual inspection done 4/2019

 

Cena 255.000,-€

1943 NORTH AMERICAN AT-6D

1943 North American AT6D Texan, TTSN jen 4690h, motor P&W R-1340-AN-1 600HP, 500h od GO. Letoun byl před 500h kompletně a profesionálně zrestaurován s důrazen na zachování originality. Kromě avioniky a zábleskových světel jsou systémy odpovídající originálu. Všechny systémy jsou po GO před 500h. Otočná zadní sedačka pro střelce. GNS430, KY 196, KT76C. Letoun je v ČR, registrován v USA v kategorii STANDARD. Cena 240.000,-€

1953 BEECH 18/C45H

1953 Beechcraft C45H s extrémně nízkým náletem, TTSN draku jen 3725h, oba motory P&W Wasp Junior s náletem 310h od GO. Obě vrtule nálet 110h od GO. 

• Garmin 400 GPS

• Garmin 340 Audio Panel

• S-TEC System 50 Autopilot with Altitude Hold • Music input for iPod or mp3 player

• KX-155A w/GS and KI-209

• KY-196

• KNS-80 RNAV w/GS and KI-206

• KT-76C Digital Transponder

 

Nádrže na 252 gal., Airwolf Air filter, originální vojenský interiér (5 sadaček pro pasažéry). Tento letoun nikdy nesloužil jako nákladní, ale vozil vojenské VIP pasažéry.  Nikdy nebyl poškozen ani havarován. 

Proclen a provozován v ČR, cena 375.000,-€.

BEECH T34 MENTOR

1955 Beech T34B Mentor. TTSN 7300h, motor Continental IO-470-N o výkonu 260HP, nálet motoru cca 100h od GO. Constant speed vrtule Beech 280-100-1 s náletem cca 100h od GO. 

Letoun je plně akrobatický, vybavený airshow smoke systémem, pětibodovými pásy Hooker Harness a nově zabudovanou moderní avionikou. V roce 2020 provedena kompletní GO podvozků. Letoun je proclen do EU a provozován několik let v ČR. 

 

Model T34 Mentor nahradil v US Air Force legendární North American T6. Snadný servis je v dnešní době zajištěn díky tomu, že většina komponentů Mentoru je stejná, jako u  modelu Beech Bonanza. Navíc například podvozky jsou totožné s mnohem větším a těžším dvoumotorovým typem Beech Baron a jsou bezproblémové i pro provoz z trávy.

 

Mentor je typ letadla, které velmi vzácně kombinuje letové vlastnosti warbirdu s provozní a servisní ekonomikou běžných letadel GA. Cestovní rychlost 165kts, pádovka 53kts, prostorná kabina a velký zavazadlový prostor, výkonné topení, možnost letu s otevřenou kabinou,... Jiné letadlo už nehledejte! N9HX navíc profituje z motoru a vrtule s velmi nízkým náletem od GO, z provedení nařízeného zesílení nosníku křídla pro akrobacii a z nově zabudovaných dvou souprav 8,33 COM, S mode XPDR, audiopanelu a engine monitoring systému EDM700. Výhodou je i plně vybavený panel zadní kabiny a dvojí řízení.

 

K letounu jsou navíc dodávány dva pilotní záchranné padáky a dvě stylové pilotní helmy. Typové přeškolení je samozřejmostí.

 

Cenu letounu poskytneme na vyžádání, prodávající je plátcem DPH.

 

Autor fotografie č. 1 je https://www.facebook.com/marcin.parzynski

  • Facebook - White Circle

© 2020 All right Reseved