WACO YMF-5C

 

WACO YMF-5C, rok výroby 2000, celkový nálet od výroby 330h, motor Jacobs R755B2M o výkonu 275HP má nalétáno 330h od GO.  Vrtule Hamilton Standard (Constant speed).

Přední sedadlo je pro 2 cestující. Tento typ letounu je schválen EASA.

Vybavení VFR. Cena na vyžádání, servis v ČR zajištěn. Možnost přihlášení na OK značky.

1937 Bücker 131 Jungmann

 

Opravdový unikát! Bucker 131 Jungmann výrobní číslo 12, rok výroby 1937. Nálet letounu od výroby je pouze 499h. V letounu je instalován Motor Hirth HM504A2. Letoun přesně odpovídá provedení roku 1937, mimo radiostanici nemá žádné další moderní úpravy nebo modifikace. K letadlu je kompletní servisní historie od roku 1937 a velmi mnoho náhradních dílů, Bücker je po nově provedené roční prohlídce . Cena na vyžádání.

2014 SD4 VIPER

p

PRODÁNO

Video zde

North American AT-6J

 

NORTH AMERICAN AT-6J N36FC SUPERTEXAN

Airframe: 6670 Hours TTSNEW

Engine: Pratt & Whitney R-1340-61 motor s reduktorem ,  585 Hours SMOH by Aero Engines

Propeller: Hamilton Standard 2D40-311, 585 Hours SPOH

AVIONICS:

Collins VHF-251 Comm (2)

Collins VIR-351 Nav (2)

Collins PN-101 HSI (flip-flop #1 nav and GPS)

Collins GLS-350 Glideslope

Collins AMR-350 Audio Panel/ Marker Beacon

Collins 451 DME

King KLN-90A GPS

King KT-76 Transponder

ACK A-30 Encoder

Elektrický pre-oiler, electric fuel boost pump, electric primer, chip detector, high roll ailerons. Nový lak, v aktivní službě u letectva do roku 1976. Standardní osvědčení o letové způsobilosti. Letoun je fyzicky v ČR, připraven k záletu po montáži.Kompletní historie. Směrovka modifikovaná ve stylu SNJ-2. 

Cena: 175.000,-€

HAWKER SEA FURY TMK20

1960 Hawker Sea Fury TMK 20, N62143. Jedná se o legendární stíhací letoun modifikovaný pro rychlostní závody v Renu. Letoun je známý jako Riff Raff. Všechny úpravy jsou vratné do standardního stavu a nejsou strukturální. Instalován je motor Wright R3350 o výkonu 2200HP. Nálet motoru je méně než 50h od GO. Letoun po vlastni ose přeletěl do Evropy a je uskladněn v hangáru s kontrolovaným klimatem. Kategorie EXPERIMENTAL - EXHIBITION. Ostatní detaily na vyžádání.

1968 CESSNA O-2A

1968 Cessna O2A, TTSN 2950h, motory 300h/100h od GO, schválena pro IFR lety, pravděpodobně nejoriginálnější O-2A na světě včetně kompletního radionavigačního vybavení. Po rozsáhlé renovaci v roce 2010. Kompletně zmapovaná vojenská historie (os roku 1970 na základně Ramstein a Wiesbaden v Německu). Velmi mnoho originálního příslušenství a manuálů. 2xVHF COM/NAV, UHF AM COM, UHF FM COM, HSI, GPS, MFD MX20, Traffic Alert System TAS L3 Skywatch, Air Data computer, dual XPDR, 406 MHz ELT. Cena 220.000,- $. Nová roční prohlídka v 5/2021.

NORTH AMERICAN T-6 / SNJ-5

Airframe has 300h since ground up restoration, TTSN4600h
Engine Pratt & Whitney R-1340-AN-1, 300h SMOH by Covington Engines

 

Garmin GPS 250-L GPS/Comm
Garmin GTX-327 Transponder
Encoder
Quiet Flight Intercom

 

Redline Disc Brakes
Wing Tip Strobe System and Beacons
EBC 102 ELT 
Sky Tractor Oil Filter
Alden Sump Drain Kit
Steerable Tailwheel Kit

 

Regularly flying plane
Annual inspection done 5/2021

 

Cena 255.000,-€

1943 NORTH AMERICAN AT-6D

1943 North American AT6D Texan, TTSN jen 4690h, motor P&W R-1340-AN-1 600HP, 500h od GO. Letoun byl před 500h kompletně a profesionálně zrestaurován s důrazen na zachování originality. Kromě avioniky a zábleskových světel jsou systémy odpovídající originálu. Všechny systémy jsou po GO před 500h. Otočná zadní sedačka pro střelce. GNS430, KY 196, KT76C. Letoun je v ČR, registrován v USA v kategorii STANDARD. Cena 240.000,-€ Nová roční prohlídka v 5/2021.

1953 BEECH 18/C45H

1953 Beechcraft C45H s extrémně nízkým náletem, TTSN draku jen 3725h, oba motory P&W Wasp Junior s náletem 310h od GO. Obě vrtule nálet 110h od GO. 

• Garmin 400 GPS

• Garmin 340 Audio Panel

• S-TEC System 50 Autopilot with Altitude Hold • Music input for iPod or mp3 player

• KX-155A w/GS and KI-209

• KY-196

• KNS-80 RNAV w/GS and KI-206

• KT-76C Digital Transponder

 

Nádrže na 252 gal., Airwolf Air filter, originální vojenský interiér (5 sadaček pro pasažéry). Tento letoun nikdy nesloužil jako nákladní, ale vozil vojenské VIP pasažéry.  Nikdy nebyl poškozen ani havarován. 

Proclen a provozován v ČR, cena 375.000,-€.